
روزxa0 و روزهایم می گذشت آرام بی صدا گذشت ای هوای یادگاران قدیم با حضورت روزهایم شیرین گذشت خاطراتم باقیست، حس مهربانیت شیرین گذشت ......................................................................... وقتی از هوای نوشتن فاصله می گیری سخته دوباره دست به قلم بشی و بازم بنویسی و تمرکز کنی تا نوشته هات بار معنایی خوبی داشته باشه بخصوص، که تو xa0اینجا نوشتن همیشه واسم تداعی افکار و خاطره هام هست. سال 96 در حالxa0گذره پیش بینی کرده بودم سال خوبی باشه حداقل برای من سال بهتری باشه هر چند همیشه تو ب...
ادامه مطلب