
این یکی از سفرهای خوبم بود با اینکه با تور نرفتم و خودم بودم و خودم نگاه خوبی بهم داد و تقریبان همه جاهای دیدنی رو با قیمت بهتر گشتم xa0هر چند متاسف شدم وقتی میبینم مردم کشورهای دیگه چقدر قابل اعتماد ترن و چقدر میخواهند با کمترین داشته هاشون پیشرفت کنند و ما با این همه استعداد و نعمت رها شدیم.... xa0...
ادامه مطلب