ما را در سایت دریچه نگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
از جدا شدن نوشتی،رو تن زخمی هر برگگریه کردم و نوشتم،نازنیم یا تو یا مرگبه تو گفتم باورم کن،میون این همه دیوارتو با خنده ای نوشتی،همقفس خدانگهداربنویس مهلت موندن یه نفس بودسهم من از همه دنیایه قفس بوددانلود آهنگ جدایی با اجرای خودم: دانلود کنیدپ.ن: شعر آهنگ جدایی رو از چند سال پیش دوستش داشتم و همیشه میخواستم بخونمش سعی کردم خوب در بیاد اون سوت زدن آخرشم همینجوری به احساسم امد در واقع بعد از خداحافظی و تنها شدن که آدم تو عالم خودش سوت میزنه.خب تا پارسال من اصلان سوت زدن بلد نبودم ولی دارم سعی میکنم سوتم موزیکال تر شهنوشته شده در جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ساعت 1:6 توسط همایون فلاحتی| دریچه نگاه...ما را در سایت دریچه نگاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 3
تلاش و درست زندگی کردن بخشی از آنچه که میدانیم هست اما خواست خدا بخش بزرگتریست
خدایا خودت هدایتم کن و خودت آنطور که برازنده ام میدانی عزتم ده.
ما را در سایت دریچه نگاه دنبال میکنید
برچسب: ماندلا, نویسنده: بازدید: 7
یه مدت این اذان رو واسه تکنیکهای تحریر و ویبره تمرین می کردم که به اون چیزی که می خواستم نزدیک نشد و هنوز تحریرام ریز نشده ولی در کل اذان گفتن رو دوست دارم و تلاش می کنم همین اذان رو بهترش بکنم و دفعه بعد حرفه ای تر شده باشه.و این اذان تو دستگاه موسیقی حجاز هست که حس خیلی روحانی میده مثل موسیقی فیلم محمد رسول الله.دانلود اذان حجازپ.ن: خداوند به خانواده همه انسانهای حادثه دیده صبر بده و تحمل مصیبت های وارد شده رو بهشون عطا کنه هیچکی از فردای خودش خبر نداره پ.ن: فک کنم هیچکی متوجه نشد عکس اذان خودمم+ نوشته شده در جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ساعت 22:13 توسط | دریچه نگاه...ما را در سایت دریچه نگاه دنبال میکنید
برچسب: اذان, نویسنده: بازدید: 20